Uitgeroepen tot Bol.com TopPartner!

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Het is deze week feest op onze helpdesk want we kregen een geweldig bericht van Bol.com. We kregen een erkenning als TopPartner! Een groter compliment voor onze helpdesk is niet mogelijk want mede door hun onvermoeibare inzet, vrolijke schaterlach en correcte afhandeling van alle klantvragen hebben wij een maand lang voor elke bestelling de maximale klanttevredenheidsscore van 10 uit 10 gescoord. Daar zijn we trots op want wij hebben op die manier honderden senioren geholpen online te komen, met een senioren Smartphone of een senioren tablet.

Zo’n erkenning als TopPartner van Bol.com krijg je niet zomaar, daar hebben we keihard voor gewerkt. We hadden afgelopen maand de maximale score van 100% klanttevredenheid, daar zijn we stiekem best heel trots op.

De eerste stap is het moeilijkst

Maar er is een andere reden dat we dit nieuws naar buiten brengen. Het Toppartner compliment vanuit Bol.com betekent vooral dat alle ouderen die afgelopen maand een tablet of smartphone hebben ontvangen ook daadwerkelijk online zijn gegaan. Honderden krasse senioren die, vaak met wat hulp van de kinderen of hulpverleners, de stap naar online hebben gemaakt.

Die eerste keer beeldbellen, Whatsappen of mail sturen kost vaak veel energie en is best een beetje eng, dus onze helpdesk heeft een hoop mensen over deze drempel geholpen. Als dat lukt kun je dat meteen zien aan onze fantastische helpdeskmedewerker Ruthline en haar collega’s, want dan stralen ze. Zij zijn onze echte TopPartners, deze dames. Daarom dragen we deze mooie erkenning vanuit Bol.com aan hen op.

Afgelopen maand hebben een recordaantal ouderen met hun kleinkinderen kunnen beeldbellen. Dat is toch onbetaalbaar? Daarom gaan we er komende maand weer voor, TopPartner worden bij bol.com. Niet om opnieuw een bericht te schrijven. Nee, het is omdat we al die lieve, leuke en soms wat bedeesde ouderen die eerste succeservaring willen bieden met een vereenvoudigde tablet of smartphone. Is jouw vader of moeder ook toe aan zo’n ervaring waarbij wij ondersteunen? Bel maar eens met onze helpdesk en vraag gerust advies hoe je dit het beste aanpakt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *